piątek, 9 czerwca 2017

Spóźnione urodzinki

Jak wiecie albo nie, jakiś staruszek obchodził urodzinki ! Tak 'obchodził' to dobre określenie, dobrze że nie potrafi czytać...

Simba śmietnikowiec z Pseudo (Rudy)
5 lat, 45 cm, 16,8 kg
Cieciu głupi i najgorszy to już nie całe 5 lat razem, stary jesteś może czas na odnalezienie mózgu ? Chociaż nie powiem ostatnio widzę jego zalążki... Jak dobijesz do 10 lat to będziesz mądry jak border collie nie ? Hasaj sobie po tej swojej tęczy ale może byś przestał uciekać i mnie straszyć to wcale zabawne nie jest jak Ci się wydaje. Dalej obrywaj zabawkami przez łeb, dalej pięknie ignoruj pieski o ile jesteś na jakiejś uwięzi (meh), dalej pracuj tylko na pasztet i dalej oznajmiaj całemu światu, że Ci się nudzi przez kopanie czy śpiewanie, bo biedny niekochany pies nie może poleżeć pięć minut w spokoju prawda ? Nie narzekam ale po dwóch latach może byś zechciał mieć przynajmniej jakiekolwiek odwołanie ?

Jak są urodziny to są i zdjęcia ! Ale drugiego papisiowego chyba nie znajdę.
 
Można się śmiać i zachwycać z psa, który non stop walił głową w stół (może wtedy mózg mu wypadł ?), co jest nieziemne do teraz, uwielbiał gryźć palce a teraz jak się przyssa do nogi to i godzinę może lizać. Bał się piszczałek - pierwszą piszczącą kość z zoologa wynosił delikatnie za kosz na śmieci, delikatnie bo jak tylko dźwięk wydała to trzeba było ucieeekać ! Teraz dla niektórych piszczałek robi wyjątek, resztę znosi z cierpiętniczą miną.

Teraz chyba coś co tygryski i maniak lubią najbardziej, domyślacie się ?
Tak się prezentują wszystkie prezenty mimo że przychodziły w różnych odstępach czasu, niektóre są też już używane jak widać, a niektóre jeszcze nie.
Rząd przy ścianie:
Kong bounzer L - Mka jest fajna do szarpania i ganiania a L jest idealną zatkajmordą w domciu.
Sol, luna i basketball planet doga - póki co była używana ostatnia piła i szczerze powiedziawszy lekko się zawiodłam ale, że użyta była tylko raz to nie chcę jeszcze nic mówić
Chuckit erratic glow i niebieska strato ball - obie nieużywane, strato bez opakowania bo są sprzedawane tylko w 2 packu więc pomarańczowa poszła już w świat.
Wiewiórka country pet - o ile się nie mylę, maleńka z piszczałką i do memlania co widać po łapie się nie nadaje ale musiałam ją kupić !
Kong jells L - świniaka widzieliście już w akcji, co ciekawe inny kształt żelka w pysku to ujma na honorze.
Czarna i fioletowa rączka - szarpaki od zayma craft, a raczej wynalazek marzeń czyli rączka z amortyzatorem, do której można dodać własną piłkę, mopa czy jak widać kostkę planet doga, czyli prawie wszystko ! Już niebawem do kupienia
Pierwszy szarpak z futrem i piłką, ke huz planetką papi - nieużywany jeszcze, ale patrząc na testy amortyzatorów zaymy raczej dalej nie przekona mnie do dopłacania do piłki, którą mam żeby mieć ją z futrem i na amorku.
Niebieskie futro to tuggo catch rauki - użyty raz, zęby jadą po całej linii, ale jeszcze spróbujemy może wtedy był dzień złego chwytu ?
Jednorożcowy szarpak od zayma craft - świetny ! Nie lubię kiedy szarpaki mi się powtarzają, to znaczy futra są do siebie podobne mając już piiskę rauki obawiałam się, że ten będzie mieć podobne włosy a kolory inne na szczęście nie ! Rudy kocha a szarpak wcale a wcale sie nie sypie. To jest Mka jak dobrze pamiętam
Obróżka wild woof - wzdychałam do nich na zdjęciach i wreszcie mamy swoją, martingale bo od kiedy rudy mi wyślizną się w krytycznej sytuacji na spacerze postanowiłam zaopatrzyć się w przynajmniej jedną obrożę bezpieczeństwa. Stwierdziłam, że jeśli mi się spodoba to wymienię wszystkie, póki co zakładanie jest super ale wiszący zacisk mnie wkurza. Mam jeszcze nadzieję że to się wyrobi.

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Rudego! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepsiejszego! Dużo zdrówka! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego Rudy! Tyyle prezentów dostałeś, hohoho!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy wszystkim za życzenia, noo dobra rude bardziej dziękuje za kość ;)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz wyrazić swoją opinię lub zapytać o coś ? Pisz śmiało, każdy komentarz daje mi ogromnego kopa do działania. Dzięki, że komentujesz